Merhabalar, psikolojik mülakattan sonra bir haftadan uzun zaman geçmesine rağmen ne olumlu ne de olumsuz geri dönüş alamadım. Bu normal mi, diye süreçte yer alan ya da bilgi sahibi olan diğer arkadaşlardan bilgi edinmek istedim. Teşekkürler.
Moderatör tarafında düzenlendi: