Merhabalar, kurul mülakatı ingilizce açısından nasıl acaba? Mülakatın yüzde kaçı ingilizce geçiyor ve hep kaptan pilot sorduğu teknik soruları mı ingilizce soruyor yoksa İK tarafında CRM bileşenleri üzerine konuşulurken de ingilizce konuşuluyor mu? Bu konuda tecrübe sahibi biri varsa...