THY bu altyapıyı kurmak için milyonlarca lira harcadı, cadet sisteminden tamamen vazgeçmezler fakat anlaşılan tüm süreçler pandemi döneminde olduğu gibi bir süre askıya alınmış gözüküyor.
Yaşla alakalı sorun yaşayacak arkadaşlar için yaziyorum; hayatta etki gücünüzün olmadığı hiçbir şey için...