Merhabalar. Ben üniversiteme 14.09.2018 tarihinde kayıt oldum. 4 senelik öğretimim tamamladım. Ancak diplomayı almadım staj yapmadım. (40 günlük stajımı tamamladım ancak kalan 20 günlük stajım reddedildi.) daha sonra ise bir işte çalıştım. Hala çalışıyorum bu nedenle diplomamı almadım/alamadım...