Doktorunuzun epikrizde ne yazdığı önemli. Yanınızda götürmeniz faydalı olur. Kendinizi düzgün şekilde açıklarsanız bence olumlu olabilir. Pegasus THY kadar katı değil bu konuda. Ama dediğim gibi psikiyatri konusunda kesin bir şey demek zor kişiden kişiye, konulan tanıya, neden konulduğuna göre...