Arama sonuçlarınız

  1. I

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Geldi mail. THY ileride çağırır belki diye dedim.
  2. I

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Bence bu sene içinde açarlar, hatta durumlar düzelirse daha yakın bir tarihte de ilan gelebilir. THY açısından da belirsizlik var gibi yorumladım ben. Net konuşmuyorlar çünkü. Burada sıkıntılı olan kaç ay bekleyeceğimiz çünkü THY netleşmediği için iş durumu da belirsiz oluyor bizim açımızdan...
  3. I

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Sanırım psikolojik olarak eylülden önce ilan gelmeyecekmiş gibi hayatımıza devam etmemiz gerekecek. umuyorum ki bir an önce açılır.
  4. I

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Şimdi baktım. Dediğiniz gibi iptal mailinde "siz sağlık aşamasındakiler," ibaresi yer alıyor. Mailin tamamı aynı ama bu kısmı değiştirmişler. Bence 3 aylık süreden muafız. Ne zaman açılır bilinmez ama umarım doğrudan class-1 almamızı isterler. (ve en kısa sürede açılır.)
  5. I

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Eğer öyleyse adil olur. Ben de hem kurul olumlu hem de ön sağlık olumlu aldım. Umarım en yakın zamanda yeni ilan açılır.
  6. I

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Belki kuruldan olumlu alanları da sonradan çağrırlar. İnşallah öyle olur.
  7. I

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Sevindim açıkçası süreçlerin devam etmesine. Ben de kurul sonucumu bekliyorum. Hayırlısı olsun hepimizin hakkında. Tebrik ederim.
Geri
Üst Alt