Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Merhabalar,
Şu anda 25 yaşındayım ve Kasım ayında 1 yıllık yedek subay olarak askerliğe gitmeyi düşünüyorum. Ancak aklımda ciddi bir kararsızlık var. Özellikle 2027 yılının başlarında tekrar Take-Off Cadet ilanı açılırsa, askerlik nedeniyle süreci kaçırmaktan endişe ediyorum.
Bu noktada...
24 aralıkta girdim mülakata. 29 aralıkta ise ön sağlık için gittim. ön sağlık olumlu gelince class-1 için yönlendirildim. bugün itibariyla 32. günündeyiz sürecin ve hala kurul mülakatı için bir sonuç maili ulaşmış değil. bazı arkadaşlar 45 güne kadar beklemişler biliyorum ama sürecin bu...
İyi günler, thy nin güncel olarak kullandığı sağlık gereksinimleri yakın zamanda güncellendi mi çünkü iki tane dosya var internette güncel olanı hangisi ?