Arama sonuçlarınız

  1. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    @TopGunMaverick yeni bir duyum aldınız mı ?
  2. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Cevaplarınız ve ilginiz için çok teşekkür ediyorum ve iyi geceler diliyorum. Ayrıca @TopGunMaverick neredeyse tüm sorulara olabildiğince yetişiyorsunuz birçok mesaj ve konu altında görüyorum sizi yaptığınız çok değerli bizim gibi fuara gelemeyenlere de çok yardımcı olmuş oldunuz tekrar çok...
  3. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Biraz önce bir Wp grubuna fuara giden birisi “Arkadaşlar dünde zaten savaştan ziyade sipariş verilen uçakların teslim süresinin öngörülemezliğinden bahsetmişlerdi” şeklinde mesaj yazdı ayrıca bir başkası da edindiği bilgiye göre Mayıs ayında son filo başlayacak ve bu yıl içerisinde bir ilanın...
  4. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Sizce q3 ve q4 öncesinde açılma ihtimali var mı ? Bu yönde pozitif bir söylem veya davranışları oldu mu ?
  5. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    O kadar çok yazılan çizilen var ki artık insan tedirgin oluyor korkuyor. Şimdide ************* adlı instagram hesabı paylaşım yaptı bu yıl içinde cadet yok gibisinden… her dakika başka bir söylenti
  6. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Çok teşekkürler Arkadaşlar yinede çok aşırı olumsuz veya karamsar tablo yok gibi ne diyorsunuz ? En azından cadetten vazgeçmemişler diyebiliriz bence
  7. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Çok teşekkür ederim inşallah bir an önce açılır. Lütfen yeni bir şey öğrenirseniz yazar mısınız buraya
  8. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Fuarda herhangi bir pozitif söylem veya hava var mıydı sizce nasıldı ? Yakın zamanda mümkün gözüküyor mu bir şeyler ?
  9. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Yazdıklarınıza katılıyorum zaten gayet tutarlı yorumlar ve analizler ayrıca şunu da belirteyim ki yazınızı okurken İran Hürmüz boğazını tekrar açtı bile :) Umarım her şey hızlı bir şekilde iyi yönde gelişir ve ilerler.
  10. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Kesinlikle haklısınız umarım sadece bir gecikme gibi olur ve sürecinizi olumlu şekilde tamamlarsınız. Eğer 3 ay süre verildiyse maksimum PACE-C etabı için belkide 3 aydan önce yeni bir ilan açılabilir. Böyle bir mantık kurmak doğru olabilir mi sizce ?
  11. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Çok teşekkür ediyorum. Süreç hakkında bilgi veya duyum aldıkça yazarsanız çok sevinirim çünkü bayadır sizi takip ediyorum yazdıklarınız hep içimizi rahatlattı burada
  12. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Şöyle ki mesela bir aday bu iptal olan ilan içerisinde PACE-A sınavına girdi ancak önce iptal maili aldı ve arkasına olumlu maili aldı. Yeni açılacak ilanda zaman aşımı olmadığı takdirde PACE-B etabından mı devam edecek ?
  13. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Peki diğer adayların olumlu aldığı sınavları da geçerli olup herkes bir sonraki kaldığı aşamadan devam mı edecek bir bilginiz var mı ?
  14. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    İptal edilen derken neyi kast ettiniz ? Randevunız mu iptal edildi ?
  15. E

    15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

    Gerçekten çok sevindim çok mutlu oldum tebrik ediyorum hayırlı olsun
Geri
Üst Alt