Ayarlarınız bu şekilde mi? Throttle pedalı bu ayarlarda çok çok minimal hareketlerle ayarlamanız lazım. Önceden ben de "Push key once..." ayarındaydım ve çok zorluyordu. Bu ayarlara geçince ve pratik yapınca istatistik (sadece throttle için) 80%lere yükseldi.