Arama sonuçlarınız

  1. G

    SkyTest Joystick Nasıl Çalışabilirim?

    Ayarlarınız bu şekilde mi? Throttle pedalı bu ayarlarda çok çok minimal hareketlerle ayarlamanız lazım. Önceden ben de "Push key once..." ayarındaydım ve çok zorluyordu. Bu ayarlara geçince ve pratik yapınca istatistik (sadece throttle için) 80%lere yükseldi.
  2. G

    SkyTest Joystick Nasıl Çalışabilirim?

    ben arkadaştan joystick aldım evde pratik yapıyorum oranlarım yükseldi. ChatGPT ile skorlarımı paylaşıyorum kendimi geliştirmem için nokta atışı tüyolar veriyor
Geri
Üst Alt