Skyteste gireceğim ama uzun zamandır flight capacity modülüne çalışmama rağmen skorumu çok arttıramadım joystick e çalışmak için tavsiyesi olan, deneyimlerini paylaşabilecek olan varsa çok sevinirim. Teşekkürler.
cevabınız için teşekkür ederim peki skorlarınız nasıl throttle ı ayarlamakta zorlandığım için speed düşük geliyor benim bir öneriniz var mıben arkadaştan joystick aldım evde pratik yapıyorum oranlarım yükseldi. ChatGPT ile skorlarımı paylaşıyorum kendimi geliştirmem için nokta atışı tüyo
çok teşekkür ederim düzenliyorum ayarlarımıEkli dosyayı görüntüle 353
Ayarlarınız bu şekilde mi? Throttle pedalı bu ayarlarda çok çok minimal hareketlerle ayarlamanız lazım. Önceden ben de "Push key once..." ayarındaydım ve çok zorluyordu. Bu ayarlara geçince ve pratik yapınca istatistik (sadece throttle için) 80%lere yükseldi.