SkyTest Joystick Nasıl Çalışabilirim?

ben arkadaştan joystick aldım evde pratik yapıyorum oranlarım yükseldi. ChatGPT ile skorlarımı paylaşıyorum kendimi geliştirmem için nokta atışı tüyo
cevabınız için teşekkür ederim peki skorlarınız nasıl throttle ı ayarlamakta zorlandığım için speed düşük geliyor benim bir öneriniz var mı
 
1754749384282.png

Ayarlarınız bu şekilde mi? Throttle pedalı bu ayarlarda çok çok minimal hareketlerle ayarlamanız lazım. Önceden ben de "Push key once..." ayarındaydım ve çok zorluyordu. Bu ayarlara geçince ve pratik yapınca istatistik (sadece throttle için) 80%lere yükseldi.
 
Ekli dosyayı görüntüle 353
Ayarlarınız bu şekilde mi? Throttle pedalı bu ayarlarda çok çok minimal hareketlerle ayarlamanız lazım. Önceden ben de "Push key once..." ayarındaydım ve çok zorluyordu. Bu ayarlara geçince ve pratik yapınca istatistik (sadece throttle için) 80%lere yükseldi.
çok teşekkür ederim düzenliyorum ayarlarımı
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt