THY Sağlık: Tecrübem ve Gerçekler

Epikriz raporunda "Sınav dönemi için odak sorunu yaşıyor" yazıyordu. Lustral da benim aldığım dönem reçetesiz bir ilaç, şu an da sanırım beyaz reçeteli bir ilaç ona rağmen elediler. Fıtık sorunum yok ancak benle giren bir arkadaş da boyun fıtığı değil ancak diskte taşıması vardı, onu da kurula bırakıp red verdiler.
2019 yılında okulda halsiz hissettiğim için, ailem yanımda olmadığından beni hastaneye götürdüler. Acil serviste görevli hekim, baş dönmesi şikâyetim nedeniyle ‘vertigo’ tanısını kayda geçmiş. O dönemde yapılan tek işlem kan tahlili ve serum ile ilaç uygulanmasıydı; bunun dışında herhangi bir tetkik veya reçete düzenlenmedi. Bazı kişiler vertigo tanısı nedeniyle doğrudan elenirken bazılarının elenmediğini duyunca endişelendim. Tanıyı koyan hekim başka bir şehre taşındı, ben de farklı bir şehre yerleştim; dolayısıyla sehven konulmuş bir tanı alma ihtimalim bulunmuyor. Şimdi hem devlet hastanesinde hem de üniversite hastanesinde vertigo açısından yeniden değerlendirme ve test yaptırsam, bu durum sağlık açısından herhangi bir sorun oluşturur mu?
 
öncelikle sürecinizin olumsuz olmasına çok üzüldüm. Babanız içinde başınız sağlığı diliyorum.

E nabızda benimde "psikiyatrik muayene tanısı" yazıyor. bu sorun teşkil etmiyor mu ? Kafam bu konuda biraz karışık.
Hocam selamlar, sonucunuz nedir acaba

Hocam selamlar, bu hafta sağlık ön değerlendirmesine katılacağım. Aynı şekilde muayene tanısı yazıyor bende de. Epikriz raporu aldınız mı? Süreciniz nasıl devam ediyor? Verebileceğiniz kritik bir bilgi var mıdır?

Teşekkürler, başarılar.
Selamlar sonucunuz ve sağlık değerlendirmeniz nasıldı bilgi verebilir misiniz?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt