THY Sağlık: Tecrübem ve Gerçekler

Sunexpress'in sağlık süreçleri hakkında daha detaylı bilgi verecek biri var mıdır,
MSÜ'de 11 derecelik bir skolyoz nedeni ile elenmiştim sağlıkta. Burada da böyle bir durum yaşarsam boşuna umut bağlamak istemem. Bir de BMI 30 altı olması yeterli mi? Sigara kullanıyorum aktif olarak bu durum problem yaratır mı mesela

Şimdiden teşekkürler

@admin, @rachelearl @1ighto
 
Sunexpress'in sağlık süreçleri hakkında daha detaylı bilgi verecek biri var mıdır,
MSÜ'de 11 derecelik bir skolyoz nedeni ile elenmiştim sağlıkta. Burada da böyle bir durum yaşarsam boşuna umut bağlamak istemem. Bir de BMI 30 altı olması yeterli mi? Sigara kullanıyorum aktif olarak bu durum problem yaratır mı mesela

Şimdiden teşekkürler

@admin, @rachelearl @1ighto
 
merhaba arkadaslar, doktor benden epikriz raporu istedi psikiyatri muayenesi ile ilgili. tanı olarak muayene tanısı yazıyordu e nabızda. süreç nasıl ilerliyor bilen var mı? şimdiden teşekkürler
Hocam selamlar, bu hafta sağlık ön değerlendirmesine katılacağım. Aynı şekilde muayene tanısı yazıyor bende de. Epikriz raporu aldınız mı? Süreciniz nasıl devam ediyor? Verebileceğiniz kritik bir bilgi var mıdır?

Teşekkürler, başarılar.
 
Hocam selamlar, bu hafta sağlık ön değerlendirmesine katılacağım. Aynı şekilde muayene tanısı yazıyor bende de. Epikriz raporu aldınız mı? Süreciniz nasıl devam ediyor? Verebileceğiniz kritik bir bilgi var mıdır?

Teşekkürler, başarılar.
Hocam merhaba siz de sürecinizle ilgili bilgi verebilir misiniz değerlendirmeye gidince
 
selamlar benim de skolyoz ve kifoz hastalığım olmamasına rağmen askerlik muayenesinden kaynaklı bana kifoz ve skolyoz tanısı konulmuş. radyolojik görüntülerde skolyoza rastlanılmadı yazısı olmasına rağmen doktor böyle yapmış. hatta kendisi bana bağırmıştı sana kim skolyoz var dedi de buraya yolladı vs diye. 2 ayrı raporda skolyoza rastlanılmadı ifadesi olmasına rağmen enabız'da böyle tanı işlenmiş.
son 10 senede askerlik muayenesi hariç 3 kere hastaneye gittim. bu yüzden ehliyet alırken fark ettim böyle bir tanı koyulduğunu.
şimdi süreçte mülakat aşamalarındayım ve bu sağlık kısmı kafama çok takılıyor. hiçbir hastalığım olmamasına rağmen böyle bir yanlışlıktan elenmek istemiyorum açıkcası. enabız kontrolünde incelendiği için kendimi ifade ettiğimde bu çözülür mü? tekrardan tanıyı koyan doktora gittiğimde bu yanlışlığı düzeltebilir mi? bilgisi olanlar yardımcı olursa sevinirim.
 
Sildirince sorun oluyor sanırım ama tanıyı düzeltmesi için doktorla görüşmenizi tavsiye ediyorum. Öncelikle dikkate aldıkları şey doktorun e nabızdaki beyanı
teşekkür ederim ben de onu yapacağım şimdi randevu aldım. üzerinden 3 sene geçmiş bir durum olduğu için en azından böyle bir hastalığım olmadığına dair beyan dahi işleyebilirse e-nabıza faydası olur diye düşünüyorum.
 
Sildirince sorun oluyor sanırım ama tanıyı düzeltmesi için doktorla görüşmenizi tavsiye ediyorum. Öncelikle dikkate aldıkları şey doktorun e nabızdaki beyanı
nasıl sonuçlandı hocam süreciniz

teşekkür ederim ben de onu yapacağım şimdi randevu aldım. üzerinden 3 sene geçmiş bir durum olduğu için en azından böyle bir hastalığım olmadığına dair beyan dahi işleyebilirse e-nabıza faydası olur diye düşünüyorum.
bir sonuç alabildiniz mi hocam
 
nasıl sonuçlandı hocam süreciniz


bir sonuç alabildiniz mi hocam
evet aldım, dediğim gibi zaten yanlışlıkla eklenmiş bir tanıydı radyolojik görüntüde aksi yönde olmasına rağmen doktor beye ilettim hatası olduğunu neden bunu yaptığını hatırlamadığını iletti. zaten ben askerlik raporu almaya gitmiştim hani tanıyla alakası bile olmayan bir süreçti. tanıyı düzeltebilmesi için hastanenin evrak kayıt kısmına bir dilekçe verdim. doktor bey'de en geç perşembe onay geleceğini o zaman gelmemi söyledi. şimdi yarın sabah gideceğim. umarım düzelir.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt