merhaba anladığım kadarı ile 2 kere mi dil sınavına giriyoruz
Ben henüz ılk evrak kontrolü ve ıngılızce sevıye belırleme maılı aldım bu aşamayı geçersem bir kez daha mı ıngılızce sınavına çağırılacağım
Süreç nasıl bılgılendırebılırsenız çok sevınırım
Ben henüz ılk evrak kontrolü ve ıngılızce sevıye belırleme maılı aldım bu aşamayı geçersem bir kez daha mı ıngılızce sınavına çağırılacağım
Süreç nasıl bılgılendırebılırsenız çok sevınırım