merhaba anladığım kadarı ile 2 kere mi dil sınavına giriyoruz
Ben henüz ılk evrak kontrolü ve ıngılızce sevıye belırleme maılı aldım bu aşamayı geçersem bir kez daha mı ıngılızce sınavına çağırılacağım
Süreç nasıl bılgılendırebılırsenız çok sevınırım
 
merhaba anladığım kadarı ile 2 kere mi dil sınavına giriyoruz
Ben henüz ılk evrak kontrolü ve ıngılızce sevıye belırleme maılı aldım bu aşamayı geçersem bir kez daha mı ıngılızce sınavına çağırılacağım
Süreç nasıl bılgılendırebılırsenız çok sevınırım
İlk önce sadece reading ve writing kısmına giriyorsunuz. Bu kısımdan başarılı olursanız listening ve speaking davet maili geliyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt