Merhabalar, working memory ile ilgili bir sorum var, modülü kavrayan arkadaşlar yardımcı olabilirlerse çok sevinirim.
Tam soruyu cevaplayacağımız sırada yasaklı görsel değiştiğinde, işitsel olan yasaklıyı bir önceki ekranda duyuyoruz bazen. Bu durumda yeni yasaklıyı gördüğümüz ekranda bilgisayardan ayrıca işitsel olarak yasaklıyı duymazsak önceki ekrandakini mi esas alıyoruz, yoksa o el için sadece ekranda gördüklerimiz mi yasaklı oluyor acaba?
Tam soruyu cevaplayacağımız sırada yasaklı görsel değiştiğinde, işitsel olan yasaklıyı bir önceki ekranda duyuyoruz bazen. Bu durumda yeni yasaklıyı gördüğümüz ekranda bilgisayardan ayrıca işitsel olarak yasaklıyı duymazsak önceki ekrandakini mi esas alıyoruz, yoksa o el için sadece ekranda gördüklerimiz mi yasaklı oluyor acaba?