hayir hocam sadece denemeleri cozdum, bi de TS de sorulan yuzde vb sorular icin kafamdan pratik cozumler buldum, ornegin %55 ya da %45 icin, ikiye bol(%50), bir sifir at(%5), ikisini topla ya da cikar, bu sekilde size en uygun yolu bulursaniz TS cok basit.
Bir de denemelerde sunu fark ettim, elinizi CVBN tuslari uzerine koymamak daha iyi, sol elimle sadece emin oldugumda klavyeye goturup basiyordum, yoksa yanlislikla ya da acele ile yanlis basilabiliyor, eliniz uzerinde degilken totalde en fazla birkac puan kaybedersiniz, benim demelerde gosterge skoru -40 civari geliyordu, buradan 20 puan kazanmak icin riske gerek yok diye dusunuyorum.