15 Mayıs İmza İçin Çağrılanlar

Sizin gittiğiniz gün bir arkadaşım gidip yunus kerem bey ile görüştü ve onun bana söylediği şeyler çok daha farklı. thy ik yapısı hakkında verdiğiniz bilgi için teşekkürler :)

mutlu kaptan'ın sunumuna katıldım, sonrasında kendisiyle konuşma fırsatı da buldum. yapacağım yorum yine güllük gülistanlık bir yorum olacağı için sizi muhtemelen açmayacaktır, ben hala şirketin pilotlara ücretsiz izine teşviki konusunda kimden teyit aldığınızı çok merak ediyorum, cevaplamadınız. elbette zorunda da değilsiniz.
Ücretsiz izin demedim yıllık izinlerini önden kullanmaya ve Part-Time'a teşvik ediyorlar. Bunun için sizi tatmin edecek bir kaynak nasıl sunabilirim onu anlamadım lakin. Niye durum kötü olsun isteyim psikopat değilim hocam aynı gemideyiz 😁 Yunus Bey size ne dedi, Mutlu Kaptan'ın sunumunun içeriği neydi ? Geçmiş mesajlarınızı incelediğimde hep iyi durumu umup yanıldığınızı gördüm. Kötüye hazırlanmak en iyisidir.

Bir anda alımların kapatılması sizin için yeni bir durum fakat biz 1 senedir bu durumun içindeyiz.
 
Ücretsiz izin demedim yıllık izinlerini önden kullanmaya ve Part-Time'a teşvik ediyorlar. Bunun için sizi tatmin edecek bir kaynak nasıl sunabilirim onu anlamadım lakin. Niye durum kötü olsun isteyim psikopat değilim hocam aynı gemideyiz 😁 Yunus Bey size ne dedi, Mutlu Kaptan'ın sunumunun içeriği neydi ? Geçmiş mesajlarınızı incelediğimde hep iyi durumu umup yanıldığınızı gördüm. Kötüye hazırlanmak en iyisidir.

Bir anda alımların kapatılması sizin için yeni bir durum fakat biz 1 senedir bu durumun içindeyiz.

Tamam, şimdi anlaşıldı :)

Ben net şekilde FO ve kaptan pilot arkadaşlarım, abilerime ulaştığımı ve onlara ya da diğer pilot arkadaşlarına herhangi bir yıllık izin veyahut part-time kullanımının teşviki sunulmadığına dair bilgi aldığımı söylüyorum, sizden de buna dair somut bir bilgi mi aldınız birinden ve eğer almadıysanız neye dayanarak söylediğinizi merak ettiğimi ifade etmeye çalışıyorum. Umarım ifade edebiliyorumdur.
 
Tamam, şimdi anlaşıldı :)

Ben net şekilde FO ve kaptan pilot arkadaşlarım, abilerime ulaştığımı ve onlara ya da diğer pilot arkadaşlarına herhangi bir yıllık izin veyahut part-time kullanımının teşviki sunulmadığına dair bilgi aldığımı söylüyorum, sizden de buna dair somut bir bilgi mi aldınız birinden ve eğer almadıysanız neye dayanarak söylediğinizi merak ettiğimi ifade etmeye çalışıyorum. Umarım ifade edebiliyorumdur.
Ukalalığa gerek yok dostum. Yaptığın ima ve tavrın hiç hoş değil. Çirkin bir yere gitmesin bu konuşma.

Özyeğin Pilotaj'dan arkadaşım part-time için mail atıldığını söyledi. Uçuş saatleri de eskisine göre düşmüş. P5 FO kendisi henüz.
 
Cevaplarınız ve ilginiz için çok teşekkür ediyorum ve iyi geceler diliyorum.

Ayrıca
@TopGunMaverick neredeyse tüm sorulara olabildiğince yetişiyorsunuz birçok mesaj ve konu altında görüyorum sizi yaptığınız çok değerli bizim gibi fuara gelemeyenlere de çok yardımcı olmuş oldunuz tekrar çok teşekkür ederim manevi destek oldunuz resmen
 
Arkadaşlar bende kurul mülakatı beklerken iptalle karşılaşan adaylardanım. Yukarıda yorumlarda part time izin vs yorumları gördüm. Ben ifteye katılamadım fakat kuzenim 15 yıllık thyde kaptan pilot kendiside bir cadet mezunu. Part time vs böyle şeyler söz konusu değil. Adamlar savaştan önce nasıl uçuyorsa aynı tempoda devam ediyorlar. Benim sorum şu olacak 96lı olarak bana kurula girme şansı tanınır mı? 12 aydır sürecin içerisindeyim bunu göz önünde bulundurup seneye dahi olsa çağrılma şansım olur mu?
 
Çok teşekkür ediyorum. Süreçlerin tıkandığına yönelik haberler çıkarken bu konunun açıldığını görmek birçok arkadaşımızın içini rahatlatacaktır. Süreçler bir şekilde devam ediyor bunu görmüş olduk.

Maili haftasonu mu aldınız peki? konuyu bugün açtığınız için öyle anlıyorum genelde haftasonu mailler gitmiyordu.
Süreç bir şekilde devam etmiyor. 164 ve 165'e çağrılanların süreçleri ilerliyor sadece.
Kendilerini tebrik ediyorum.

Belki kuruldan olumlu alanları da sonradan çağrırlar. İnşallah öyle olur.
Size iptal maili gelmedi mi hocam?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt