bozkurturk
Yeni Üye
- Katılım
- 4 Ocak 2026
- Mesajlar
- 8
- Beğeni
- 1
Ücretsiz izin demedim yıllık izinlerini önden kullanmaya ve Part-Time'a teşvik ediyorlar. Bunun için sizi tatmin edecek bir kaynak nasıl sunabilirim onu anlamadım lakin. Niye durum kötü olsun isteyim psikopat değilim hocam aynı gemideyizSizin gittiğiniz gün bir arkadaşım gidip yunus kerem bey ile görüştü ve onun bana söylediği şeyler çok daha farklı. thy ik yapısı hakkında verdiğiniz bilgi için teşekkürler :)
mutlu kaptan'ın sunumuna katıldım, sonrasında kendisiyle konuşma fırsatı da buldum. yapacağım yorum yine güllük gülistanlık bir yorum olacağı için sizi muhtemelen açmayacaktır, ben hala şirketin pilotlara ücretsiz izine teşviki konusunda kimden teyit aldığınızı çok merak ediyorum, cevaplamadınız. elbette zorunda da değilsiniz.
Bir anda alımların kapatılması sizin için yeni bir durum fakat biz 1 senedir bu durumun içindeyiz.