Merhaba @aviatrix, nasil gecti muayenen benim muayenemide yarina verdiler
-lisansim
-bio foto
-e nabiz ilac doktor ciktilari
-kizamik bilgisi temini
Bunlari vermeye gidicem. Nasil gecti ne soruyorlar ekstra bir sey var mi yine resmi takim mi giymeliyiz?
Aydinlatabilirsen cok sevinirim.
Iyi gunler…
-lisansim
-bio foto
-e nabiz ilac doktor ciktilari
-kizamik bilgisi temini
Bunlari vermeye gidicem. Nasil gecti ne soruyorlar ekstra bir sey var mi yine resmi takim mi giymeliyiz?
Aydinlatabilirsen cok sevinirim.
Iyi gunler…
Son düzenleme: