Pegasus Cadet Kurulu (3 ay erteleme maili alanlar)

Merhaba @aviatrix, nasil gecti muayenen benim muayenemide yarina verdiler
-lisansim
-bio foto
-e nabiz ilac doktor ciktilari
-kizamik bilgisi temini

Bunlari vermeye gidicem. Nasil gecti ne soruyorlar ekstra bir sey var mi yine resmi takim mi giymeliyiz?

Aydinlatabilirsen cok sevinirim.

Iyi gunler…

-lisansim
-bio foto
-e nabiz ilac doktor ciktilari
-kizamik bilgisi temini

Bunlari vermeye gidicem. Nasil gecti ne soruyorlar ekstra bir sey var mi yine resmi takim mi giymeliyiz?

Aydinlatabilirsen cok sevinirim.

Iyi gunler…
 
Son düzenleme:
merhabalar. e-nabızdan çıktıları nasıl alıyorsunuz acaba? teşekkürler
Sag click save as pdf isminin de goruntulenmesi icin sag ust tarafta account simgesine basip yprsan daha saglikli olur
 
Sag click save as pdf isminin de goruntulenmesi icin sag ust tarafta account simgesine basip yprsan daha saglikli olur
yapamadım galiba :D teşekkürler yine de. bu arada class 1 sertifikası alınırken ishihara testinden geçemeyen adaylar için cad veya anomaloskop testi de yapılıyor mu bilgin var mı bu konuda?
 
yapamadım galiba :D teşekkürler yine de. bu arada class 1 sertifikası alınırken ishihara testinden geçemeyen adaylar için cad veya anomaloskop testi de yapılıyor mu bilgin var mı bu konuda?
Merhaba, ne yazik ki yok :(
 
yapamadım galiba :D teşekkürler yine de. bu arada class 1 sertifikası alınırken ishihara testinden geçemeyen adaylar için cad veya anomaloskop testi de yapılıyor mu bilgin var mı bu konuda?
Merhaba,
Ekran görüntüsü alıp onu pdf formatına çevirdikten sonra da çıktı alabilirsiniz. Bir de muayene esnasında Doktor Bey/Hanım telefonundan e-nabız açmanı istiyor.
Şimdiden başarılar.
 
Merhaba @aviatrix, nasil gecti muayenen benim muayenemide yarina verdiler
-lisansim
-bio foto
-e nabiz ilac doktor ciktilari
-kizamik bilgisi temini

Bunlari vermeye gidicem. Nasil gecti ne soruyorlar ekstra bir sey var mi yine resmi takim mi giymeliyiz?

Aydinlatabilirsen cok sevinirim.

Iyi gunler…

Merhabaa, lisansım yanımda değildi o yüzden muayenemi yarına erteledik ailem gönderdi. Biraz geç gördüm mesajları, tebrik ederim sizi, umuyorum yarın ben de pürüzsüz bir şekilde geçerim🙏🏽
 
Merhabaa, lisansım yanımda değildi o yüzden muayenemi yarına erteledik ailem gönderdi. Biraz geç gördüm mesajları, tebrik ederim sizi, umuyorum yarın ben de pürüzsüz bir şekilde geçerim🙏🏽
Merhaba, tesekkurler ben de bugun pegasus sirket doktoruyla gorustum. Sonuc bekliyorum. Size de simdiden basarilar diiliyorum :)
 
Merhaba,
Ekran görüntüsü alıp onu pdf formatına çevirdikten sonra da çıktı alabilirsiniz. Bir de muayene esnasında Doktor Bey/Hanım telefonundan e-nabız açmanı istiyor.
Şimdiden başarılar.
teşekkür ederim. umarım güzel bir haberle dönersiniz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt