CaptainBuz
Yeni Üye
- Katılım
- 8 Kas 2024
- Mesajlar
- 14
- Beğeni
- 24
Genelde her sene açıyorlar. Çok fazla uçak teslim ediliyor bir o kadar da pilot ihtiyacı doğuyor :)Anladım hocam sanırsam 2024 için şuan kapatmışlar 2025 için ilan açıcaklar doğru mudur.
Genelde her sene açıyorlar. Çok fazla uçak teslim ediliyor bir o kadar da pilot ihtiyacı doğuyor :)Anladım hocam sanırsam 2024 için şuan kapatmışlar 2025 için ilan açıcaklar doğru mudur.
anladım hocam diğer şirketlerden de onay aldığını söylemiştin onlarda hangi süreçlerdeydinGenelde her sene açıyorlar. Çok fazla uçak teslim ediliyor bir o kadar da pilot ihtiyacı doğuyor :)
Tebrikler, background derken neyi kastettiniz hocam. ek olarak başka hangi firmalardan onay aldınız ve neden onları değil de PGS'u tercih ettiniz?Kurul mülakatı için bir konu açacağım vakit bulduğumda. Bence backgroundunuz çok önemli kurul mülakatında. Benim kurul mülakatım yaklaşık 12-13 dakika sürmüştü. Diğer firmalardan da onay aldığımı biliyorlardı. Herhalde fazla uzatmayalım olumsuzu verelim gitsin diye düşündüklerini düşünmüştüm. Olumlu sonucu görünce şaşırmıştım :)
Bence joystick modülleri DLR'dan daha zor. Ancak değerlendirme kriterleri daha düşüktür diye düşünüyorum. Çünkü bir çalışma kaynağı göndermiyorlar.
Ocak-Şubat ayları içerisinde açar diye düşünüyorum.hayırlı olsun, 2025 yılında umarım pegasus bir daha açar ilanı.
THY’de kurul bekliyordum, SNX simülatörü geçmiştim.anladım hocam diğer şirketlerden de onay aldığını söylemiştin onlarda hangi süreçlerdeydin
İş hayatınızın önemli olduğunu düşünüyorum.Tebrikler, background derken neyi kastettiniz hocam. ek olarak başka hangi firmalardan onay aldınız ve neden onları değil de PGS'u tercih ettiniz?
THY de işşiz kalıp kabul alan adaylar olduğunu duymuştum ama diğer firmalar nasıl bakıyor bu durumaİş hayatınızın önemli olduğunu düşünüyorum.