THY Cadet - CRM [REHBER]

Arkadaşlar herkese selamlar, crm retest olanlar için grubumuz var eğer katılmak isterseniz burdan benimle iletişime geçebilirsiniz
Ben de girmek isterim 4 nisandaki başvuru ile sürece dahil oldum ve tam olarak neyi yanlış yaptığımı bilmediğim bir halde olumsuz almış bulunmaktayım. 19 temmuz'da girdim. Teşekkürler
 
Ben de girmek isterim 4 nisandaki başvuru ile sürece dahil oldum ve tam olarak neyi yanlış yaptığımı bilmediğim bir halde olumsuz almış bulunmaktayım. 19 temmuz'da girdim. Teşekkürler
Yukarda ilettiğim maile yazar mısınız
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt