THY Cadet - CRM [REHBER]

Merhaba, benim grup mülakatında en çok sorun yaşadığım kısım okuduklarımı anlayamamak oldu. Okuduklarımı anlayamadıkça biraz telaş da oldu tabi sonrasıdna hep daha kötüye doğru gitti olay. Tavsiye verebilecek var mı aranızda ?
Bende bireysele çok iyi hazırlandım ama grup oyunu için hazırlık yapmamıştım. Bende okuduklarımı anlamakta zorlandım. 10 gün içinde olumsuz geri dönüş aldım. 6 kişilik ekipteki diğer arkadaşların da benim gibi olumsuz geri dönüş maili aldığını tahmin ediyorum. Online grup mülakatı simülasyonlarından faydalanabilirsin, whatsapp/telegram gruplarında paylaşıyorlar bazen.
 
Bende bireysele çok iyi hazırlandım ama grup oyunu için hazırlık yapmamıştım. Bende okuduklarımı anlamakta zorlandım. 10 gün içinde olumsuz geri dönüş aldım. 6 kişilik ekipteki diğer arkadaşların da benim gibi olumsuz geri dönüş maili aldığını tahmin ediyorum. Online grup mülakatı simülasyonlarından faydalanabilirsin, whatsapp/telegram gruplarında paylaşıyorlar bazen.
O şekilde 2 kez grup mülakat simülasyonu yaptım yer yer geliştim inşallah ama işte okuma konusu yine sorun olursa diye çekincem vardı elimden geldiğince bol bol okuma yapmaya çalışıyorum sen okuduklarını anlama konusunda ne yapıyorsun belki yardımı dokunur bana
 
O şekilde 2 kez grup mülakat simülasyonu yaptım yer yer geliştim inşallah ama işte okuma konusu yine sorun olursa diye çekincem vardı elimden geldiğince bol bol okuma yapmaya çalışıyorum sen okuduklarını anlama konusunda ne yapıyorsun belki yardımı dokunur bana
Daha önce böyle bir mülakat deneyimlememiştim, okuduklarımı anlayamamamı onun heyecanına veriyorum. Kitap okuma alışkanlığım yoktu benimde, bu süreçle ilgili kitaplar okumaya başladım. Böylece okuduğumu anlama kısmında gelişeceğimi düşünüyorum. Umarım re-test'te başarılı oluruz.
 
Son düzenleme:
Daha önce böyle bir mülakat deneyimlememiştim, okuduklarımı anlayamamamı onun heyecanına veriyorum. Kitap okuma alışkanlığım yoktu benimde, bu süreçle ilgili kitaplar okumaya başladım. Böylece okuduğumu anlama kısmında gelişeceğimi düşünüyorum. Umarım re-test'te başarılı oluruz.
Ben de aynı düşüncedeyim. İnşallah başarırız..
 
Merhaba, benim grup mülakatında en çok sorun yaşadığım kısım okuduklarımı anlayamamak oldu. Okuduklarımı anlayamadıkça biraz telaş da oldu tabi sonrasıdna hep daha kötüye doğru gitti olay. Tavsiye verebilecek var mı aranızda ?
okuttukları şeyin dili türkçe mi? bir case study gibi bir şey mi okunuyor?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt