Ben yaklaşık 7 yıl önce bir rahatsızlığımdan şüphelendiğim için doktora gittim. Fakat doktor gerekli tahlilleri ve tetkikleri yaptıktan sonra herhangi bir sıkıntı olmadığını bunun psikolojik olabileceğini söyledi ve akabinde aynı gün bana istersen hazır gelmişken psikiyatriye de bir görün diyerek randevuz bir şekilde imzalı bir kağıt vererek psikiyatr ile görüşebileceğimi söyledi. Ben de öneriyi reddetmedim ve psikiyatristin yanına gittim. Psikiyatrist de benle ilgilenmeyerek bana direk "F41 anksiyete bozukluğu, Diğer" tanısı koydu ve citoles 5 mg.28 film tablet verdi. Bana teşhis koyduğunu ise ben çok sonradan öğrendim. Bu ilacı neden verdiğini de o dönem anlamamıştım ve kullanmadım. Zaten o günden sonra herhangi bir şekilde psikiyatri polikliniğine gitmedim.
Bu sebepten dolayı elenir miyim? veya bu durumda yapmam gereken bir şey var mıdır ek rapor almak vb gibi?