Kurul mülakatı konusuna yazabiliriz sorarsanız ancak Crm'den kopmadan şunu söyleyebilirim, kurulun da yüzde 80 i crm gibi yetkinlik bazlı geçmiş tecrübelerden gidiyor. Bunu kendi kurul mülakatı grubum ve eski crm gruplarım da dahil yaklaşık 10 kişi ile konuşmuş olarak söylüyorum. Crm mülakatında genel olarak crm yetkinliklerimiz anlaşılmaya çalışılıyor, kurul mülakatında ise özellikle daha zayıf hissettiğimiz yetkinlikler ve crm bağlamında bu zayıflıklar sebebiyle yaptığımız hatalar sorgulanıyor örnek isteniyor. Mülakatlarda zayıf yönlerimiz, hatalarımız ya da yaşadığımız problemler sorulduğunda, eyvah olumsuz yönlerim konuşuluyor şeklinde aşırı strese girmeden devam etmek lazım.