THY Cadet - CRM [REHBER]

Yeni mezunlara süreçte firmanın nasıl baktığına dair bir düşüncesi olan var mıdır acaba ? sadece staj deneyimi olan birisi ile 3-4 yıl sektörde çalışmış birisinin arasında bir fark oluşur mu mülakatlara girmeden yoksa çok da önemli değil midir
Kendinizi ne kadar geliştirdiğinizle alakalı, sizden tecrübeli birinden beklenen her şey beklenemez. Burada sorular daha çok üniversite hayatınıza kayacaktır iş tecrübenizin olmamasından ötürü. Yeni mezun olmanız özellikle bazı sorulara hayatınızdan örnekler vermek konusunda biraz zorlayabilir ancak kesinlikle bir engel değildir. İmza atmış bir sürü yeni mezun arkadaş var. Önemli olan öğrenmeye ne kadar açık olduğunuz. Özellikle üniversitedeki aktifliğiniz de burada önemli bir rol oynayacaktır.
 
Şuanda da kurul mülakatı retest adayıyım malesef ilk kurulum olumsuz geldi.
Neden olumsuzdu sizce çıkarımlarınız ne oldu
Yorumlar birleştirildi:

Kurul mülakatı konusuna yazabiliriz sorarsanız ancak Crm'den kopmadan şunu söyleyebilirim, kurulun da yüzde 80 i crm gibi yetkinlik bazlı geçmiş tecrübelerden gidiyor. Bunu kendi kurul mülakatı grubum ve eski crm gruplarım da dahil yaklaşık 10 kişi ile konuşmuş olarak söylüyorum. Crm mülakatında genel olarak crm yetkinliklerimiz anlaşılmaya çalışılıyor, kurul mülakatında ise özellikle daha zayıf hissettiğimiz yetkinlikler ve crm bağlamında bu zayıflıklar sebebiyle yaptığımız hatalar sorgulanıyor örnek isteniyor. Mülakatlarda zayıf yönlerimiz, hatalarımız ya da yaşadığımız problemler sorulduğunda, eyvah olumsuz yönlerim konuşuluyor şeklinde aşırı strese girmeden devam etmek lazım.
Size birkaç soru sorabilir miyim özelden
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt