mtaskasn Yeni Üye Katılım 27 Şub 2026 Mesajlar 2 Beğeni 0 Bugün 12:59 Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp E-posta Paylaş Bağlantıyı kopyala Bağlantıyı kopyala #1 Merhabalar, Bu aşama sırasında ellerimizi kullanabiliyor muyuz? Mesela koridor 5 ve 7 dolu olarak geldi parmaklarımızı 5 ve 7 nin üstüne koymamıza izin var mı ? Teşekkürler
Merhabalar, Bu aşama sırasında ellerimizi kullanabiliyor muyuz? Mesela koridor 5 ve 7 dolu olarak geldi parmaklarımızı 5 ve 7 nin üstüne koymamıza izin var mı ? Teşekkürler
legens8ldier Aktif Üye Katılım 13 Şub 2026 Mesajlar 14 Beğeni 3 Bugün 14:17 Facebook X Bluesky LinkedIn Reddit Pinterest Tumblr WhatsApp E-posta Paylaş Bağlantıyı kopyala Bağlantıyı kopyala #2 Merhaba. Hayır, el ya da parmakla ekranda kapatma yapılmıyor. Kapalı koridorların numaralarını kodlayarak aklımda tutuştum ben.
Merhaba. Hayır, el ya da parmakla ekranda kapatma yapılmıyor. Kapalı koridorların numaralarını kodlayarak aklımda tutuştum ben.