PACE (DLR) PACE Hafıza Modülleri.exe

Merhaba. 3d perspektif (evler) ile ilgili çalışabilecğeimiz bir uygulama yapmayı düşünür müsünüz?
Merhaba, şuan için bir niyetim yok ama yaparsam kesinlikle yüklerim. O testi çözerken işi oldukça kolaylaştıran bir taktik olduğu için (yüzeyleri 1-2-3-4 olarak numaralandırma), üzerine ekstra bişey yapma gereği hissetmedim açıkçası.
 
Son düzenleme:
Selamlar, öncelikle ellerinize sağlık çok güzel olmuş. AudioVisualMemory2'de API modundayken ses gelmiyor sebebi nedir ? Teşekkürler şimdiden.
Merhaba, çok teşekkür ederim. API modu ElevenLabs API key'i ile çalışıyor. Ben bu kısma bütçe ayırmadığım için ücretsiz key eklemiştim, onu kullanmak için de ElevenLabs 10.000 kredi sağlıyor. Yani API modunda yapay zeka ile üretilen her kelime yada ses bize sağlanan 10.000 krediden harcanıyor. Kredi bitince de API modunda ses gelmiyor, çünkü üretemiyor. Yeni ücretsiz API key alıp uygulamanın içinde bulunan "API Settings" kısımdan ekleyip kullanmaya devam edebilirsiniz. "API Settings" kısmında kırmızı renkli yazan ayarları API key alırken/aldıktan sonra aktifleştirmeniz gerekiyor.
 
Merhaba, şuan için bir niyetim yok ama yaparsam kesinlikle yüklerim. O testi çözerken işi oldukça kolaylaştıran bir taktik olduğu için (yüzeyleri 1-2-3-4 olarak numaralandırma), üzerine ekstra bişey yapma gereği hissetmedim açıkçası.
Merhaba, şuan için bir niyetim yok ama yaparsam kesinlikle yüklerim. O testi çözerken işi oldukça kolaylaştıran bir taktik olduğu için (yüzeyleri 1-2-3-4 olarak numaralandırma), üzerine ekstra bişey yapma gereği hissetmedim açıkçası.
1-2-3-4 şeklinde sıralama yapıp cevaplama taktiğini biliyorum. Arkadaşım da öyle yapıyordu, üzerine sınavda da o kısmın çok kolay geçtiğini söylemişti. Fakat bilgi modülleri dahil her şeyden geçip sadece 3d perspektiften kaldı. Bu da gözümü korkuttu. Çok rehavete kapılmamak gerekiyor
 
1-2-3-4 şeklinde sıralama yapıp cevaplama taktiğini biliyorum. Arkadaşım da öyle yapıyordu, üzerine sınavda da o kısmın çok kolay geçtiğini söylemişti. Fakat bilgi modülleri dahil her şeyden geçip sadece 3d perspektiften kaldı. Bu da gözümü korkuttu. Çok rehavete kapılmamak gerekiyor
Anladım, geri bildiriminiz için teşekkür ederim. Bireysel olarak daha fazla dikkat edeceğim o modüle. Herhangi bir proje geliştirirsem de ekleyeceğim.
 
Merhabalar, ben de aynı sorunu fark edip iki testi web (html) tabanlı chatgpt'ye hazırlatmıştım ama audio visual testini mobilde çalıştıramadığım için burada henüz paylaşmamıştım.

micorosft tts hız, randomizer ve şehir sayısı ve konuşma hızı değiştirilebiliyor ve test sonunda isterseniz yalnış ve doğrularınızı kaçırdıklarınızı aşama aşama söylüyor. digit span için de aynı özellikler mevcut. istek olursa ben de paylaşabilirim. ücretsiz hosting'i olan birisi isterse mobil kullanıcılar veya indirmeden pratik yapmak için ayarlayabilir. (kodalamayla en son lisede uğraştığım için unuttum sayılır...)
 
Merhabalar, ben de aynı sorunu fark edip iki testi web (html) tabanlı chatgpt'ye hazırlatmıştım ama audio visual testini mobilde çalıştıramadığım için burada henüz paylaşmamıştım.

micorosft tts hız, randomizer ve şehir sayısı ve konuşma hızı değiştirilebiliyor ve test sonunda isterseniz yalnış ve doğrularınızı kaçırdıklarınızı aşama aşama söylüyor. digit span için de aynı özellikler mevcut. istek olursa ben de paylaşabilirim. ücretsiz hosting'i olan birisi isterse mobil kullanıcılar veya indirmeden pratik yapmak için ayarlayabilir. (kodalamayla en son lisede uğraştığım için unuttum sayılır...)
Mail gönderirseniz ([email protected]) yarın gün içinde kontrol edip entegre edebilirsem yayınlayabilirim sitede.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt