PACE (DLR) PACE Hafıza Modülleri.exe

Emeğiniz için teşekkürler. THY'nin ilettiği demo uygulamaya göre işaretleme süresi çok kısa geldi bana. Gerçek sınavda işaretleme süresi bu kadar kısa mı yoksa demodaki gibi mi? Sınava giren arkadaşlardan bilgisi olan var mı acba?
Merhaba, teşekkür ederim. Hangi test için kısa olduğunu düşünüyorsunuz? Her aşamada aynı süre mi var? Yoksa her aşama demodaki karşılığına göre mi kısa? Bazen güncel uygulama yerine prototipleri upload edebiliyorum yanlışlıkla. Yaparken iki test için de easy-medium-hard kısımlarına yaklaşık değerler kullanmıştım.
 
Merhaba, teşekkür ederim. Hangi test için kısa olduğunu düşünüyorsunuz? Her aşamada aynı süre mi var? Yoksa her aşama demodaki karşılığına göre mi kısa? Bazen güncel uygulama yerine prototipleri upload edebiliyorum yanlışlıkla. Yaparken iki test için de easy-medium-hard kısımlarına yaklaşık değerler kullanmıştım.
Audio Visual Memory Test'te şehirleri işaretleme ekranı çok kısa duruyor ekranda demo uygulamaya göre.
 
Audio Visual Memory Test'te şehirleri işaretleme ekranı çok kısa duruyor ekranda demo uygulamaya göre.
Merhaba, Quick Test'te işaretleme süreleri hep 10 saniye olacak şekilde ayarlıymış. İndirme bağlantısını güncelledim. Güncel işaretleme süreleri Quick Test içinde de modülün diğer kısımlarındaki gibi Easy: 10 saniye, Medium: 15 saniye, Hard: 24 saniye olacak şekilde ayarlı. Demo uygulamasındaki süreler de aşağı yukarı bu şekilde. Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.
 
Merhaba, Quick Test'te işaretleme süreleri hep 10 saniye olacak şekilde ayarlıymış. İndirme bağlantısını güncelledim. Güncel işaretleme süreleri Quick Test içinde de modülün diğer kısımlarındaki gibi Easy: 10 saniye, Medium: 15 saniye, Hard: 24 saniye olacak şekilde ayarlı. Demo uygulamasındaki süreler de aşağı yukarı bu şekilde. Geri bildiriminiz için teşekkür ederim.
Teşekkür ederiz emekleriniz için
 
Merhaba, şuan için bir niyetim yok ama yaparsam kesinlikle yüklerim. O testi çözerken işi oldukça kolaylaştıran bir taktik olduğu için (yüzeyleri 1-2-3-4 olarak numaralandırma), üzerine ekstra bişey yapma gereği hissetmedim açıkçası.
şu evleri bi türlü hızlı yapamıyorum. 1 2 3 4 taktiğini kendim de akıl edip yapmaya çalışıyorum ama bir şeyi eksik yapıyorum galiba hocam. biraz daha açıklar mısınız taktiği?
 
şu evleri bi türlü hızlı yapamıyorum. 1 2 3 4 taktiğini kendim de akıl edip yapmaya çalışıyorum ama bir şeyi eksik yapıyorum galiba hocam. biraz daha açıklar mısınız taktiği?
Merhaba ATPL TV'nin websitesinde görsellerle birlikte açıklama mevcut. Benim burada anlatmamdan çok daha faydalı olacaktır.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Son konular

Geri
Üst Alt